acasadipia

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Pia - 19 juli 2012 13:13

I går åkte jag och barnen till söder och hälsade på en vän till mig. Vi blev bjudna på mat och fika. Barnen fick leka med nya leksaker, Playmobil figurer och en massa andra figurer och så spelade vi den försvunna diamanten. SKa nog skaffa det spelet när barnen blir lite större. Vi gick även till en lekpark i närheten men roliga trampbilar som man styr med spakar, och roliga klätterställningar.

               

på vägen hem så höll David på att sommna på bussen till stockholm central, jag lyckades hålla honom vaken till pendeln. På pendeln var David och Joakim över trötta så de satt och busade hela vägen hem. Vi var tre trötta och glada killar /mamma son kom hem.


I går kväll var jag ute i regnat och gick på en timmes prommenad. I morse så cyklade jag trettio minuter på motionscykeln. i kväll ska jag ut igen. Men någon pilates har jag inte kommit igång med ännu det kommer väl.


I förmiddags  /tyvärr glömde jag kameran hemma/ tog vi bussen till valstaskogen och elljusspåret vi fick förstås stanna och ha picknick i skogen. Vi har haft riktigt mysigt.  Det enda som är jobbigt är att barnen vaknar så himmla tidigt. Som i dag kl fem... Försöker hålla dem vakna längre på kvällarn samt med en vila efter lunchen så kanske de sover i allafall till kl 06.00 om man har tur. Nu längtar barnen ut igen. Som de säger vi får aldrig göra något. Så sägger de om mna inte har gjort något skoj på fem minuter.


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards