acasadipia

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Pia - 11 juli 2012 08:26

Det är nätvärks problem på jobbet så man kommer inte åt allt man behöver. Vad ska man göra då? jo man kan blogga lite istället. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.


I dag får jag nog sätta på mig regncapen när jag går min runda på skeppsholmen. Funderar på att utöka rundan med Kastellholmen oxå. Det få vädret avgöra när jag är där. vräker regnet ner så tror jag att jag hoppare det men lite dugg gör ju inget.


I går började jag virka på ett projekt som jag hade börjat med en sadelskydd. Men tyckte jag hade gjort fel så jag repade upp en hel del och ska börja om i kväll. Denär till Joakims sadel vi får se i fall den passar hans eller om jag får ge den till någon som har en vukensadel istället och göra en ny till joakim fast mindre. självklart ska David oxå få en.


Nä nu ska jag rensa papper så jag gör nogon nytta här på jobbet.


Ha det!!!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards