acasadipia

Alla inlägg den 29 november 2017

Av Pia - 29 november 2017 11:41

Det borde vara snön som kommer ner inte regn nu i slutet av november.

På väg till smärthantering i grupp. Två timmar intensiv, känslosam och utmattande. Men givande.

Idag börjar värken bli normal efter helgens roligheter. Har haft så himla ont i armbågarna men som tur är har det släppt nu. Det är det som är typiskt för Fibro att värken hammnar var som helst i kroppen.

Igår träffade jag min läkare och vi resonerade fram att jag ska börja arbetsträna den 14 december och det känns kanon. I natt sov jag riktigt bra. Kände mig nästa utvilad när jag vaknade. Har iallafall en positiv känsla i kroppen. Känns himla skönt. Känns som allt med mig är åt rätt håll nu. Kan känna glädje i kroppen nu även fast det gör ont. Jag känner mig gladare. Det tuffaste jobbet för mig är att jag måste hålla igen när dessa känslor kommer. Ta det lugnt. Behöver inte göra allt på engång. Vill göra så mycket men måste stoppa mig och bara gör en sak. Måste ju har krafter kvar till morgondagen oxå.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards