acasadipia

Alla inlägg den 7 november 2017

Av Pia - 7 november 2017 11:13

Idag har jag inget jag ska iväg på. Så man kan säga det är vilodag i dag.

I söndags frågade jag min exman snällt om han kunde hjälpa mig att såga lite men sticksågen. Det kunde han. (I vanliga fall kan jag själv men mina armar värker) Så han hjälpte mig att runda ett hörn på ett bord. Jag har nu grundat hörnet. Det blir en förlängning av mitt pysselbord. Bordet stod inne hos killarna innan de fick omgjort i sitt rum. Visst kommer det bli fint?

Hur jag än gör hamnar bilderna på sidan. Vet inte varför. Hoppas ni inte har något emot att vrida lite på huvudet.

Vilodag var det ju. Ska verkligen försöka vila. Lite Pilates ska jag nog göra. Och en promenad. Annars vila. Jo jag ska komma på vad jag ska göra med kycklingfiléerna jag har tagit fram. Kanske skära ner dem i mindre bitar och steka på eller in med dem i ugnen. Här ni något förslag?

Nä nu ska jag ta en stor kopp te och sätta mig i lugn och ro å sticka.

Ha det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards