acasadipia

Alla inlägg den 22 november 2017

Av Pia - 22 november 2017 11:36

Joakim så igår. Nu har snön kommit tror du den stannar hela vintern? Jag svarade tyvärr så blir det plus grader till helgen. Men vi får hoppas den kommer igen och mera så ni kan åka pulka, göra snögubbar, snöbollskrig osv. Han hoppades på det oxå.

Tänk att en akustisk gitarr nästa kan slå ett tv-spel. David fick en gitarr av mig och mormor i födelsedagspresent. Vi var och köpte den igår. Jag lyckades stämma den. Så nu spelar David som tusan. Tog till och med fram den i morse innan han skulle gå till skolan.

På väg till smärthanteringsgruppen. Håller på men medveten närvaro. Det gör så ont när jag försöker bli medveten om min kropp. Men de har sagt åt mig att det kommer att bli bättre så jag kämpar på.

På lördag ska jag till Eskilstuna och träffa gamla vänner. Det ska bli så roligt. Go mat och en massa snack hoppas jag på.

På fredag kommer en annan gammal vän till mig. Då blir det stickning och en massa snack.

Försöker verkligen se saker positivt även fast värken är en nia av tio.

Tänk lite positiva tankar till mig så kanske det går lättare.

Ha det. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards