acasadipia

Alla inlägg den 27 november 2017

Av Pia - 27 november 2017 07:45

Jädrans vad tidig jag är. Det är mörkt och jag gäspar så tårarna rinner. På väg till Kista. Idag ska jag träffa kodinatorn och arbetsgivaren (chefen och en från personal). Ska bli intressant. Vet inte riktigt vad vi ska prata om men antagligen en återgång till arbete. Vi får se.

Är så trött och det värker som fan själv. Det är priset jag får betala för en trevlig helg i Eskilstuna. Det var värt det. Träffade några sötnosar, drack vin och åt gott. Det blev mycket skratt och prat. Vi tittade i en gammal skolkatalog från där vi gick i sjuan. Själen mår bra. Hoppas på att vi ska ses snart igen.

Gav mina kära vänner varit par pulsvärmare och de blev så glada. Tyvärr glömde jag ta kort på dem. Pia och Marita ni kanske kan göra det så jag får en bild.

Förra veckan hade jag och killarna ishockey turneringen. Jag vann till slut. Även fast jag tog bort alla gubbar så lyckades dem inte få mål. Men roligt hade vi.

Innan vi åkte till Eskilstuna så hade jag lite roligt men isen på mammas bil och så lyckades jag få ett fint kort på Joakim och Moltas

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards