acasadipia

Alla inlägg den 8 november 2017

Av Pia - 8 november 2017 11:40

Idag ska jag träffa den grupp som jag ska gå på rehab men. Två timmar med smärthantering. Ska bli spännande och se vad man får lära sig av det. Kanske det finns några nya vänner i gruppen. Jag är positiv inställd i alla fall.

Jag har sovit riktigt dåligt i natt. Så är trött som bara den. I går målade jag hörnet på bordet som exmannen hjälpte mig att såga. Joakim så när han kom hem "jag ser att du har tagit fram målagrejor men vart har du målat?" När han fick veta att det var hörnet så han att det var fint.

Benet är inte snett har kollat. Bara så ni vet.

Det har inte blivit Pilates tyvärr. Jag har röjt i lägenheten istället. Men borde ta mig i kragen och göra lite Pilates. Kanske i kväll. Barnen kanske kan vara med så blir det lite roligare.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards