acasadipia

Alla inlägg den 20 november 2017

Av Pia - 20 november 2017 08:42

Men inte vilken måndag som helst. Min lilla lilla blir ett år äldre. Tänk det var nio år sedan han kom och för fyllde mitt liv. Det var snö då oxå. Han fick sin önske frukost och fick spela lite på x-box innan skolan. Han blir mött av mormor och Moltas när han går hem. Och det blir Tacos ikväll. Tror han blir nöjd.

Jag gick samma tid som barnen idag. Så jag följde dem till skolan innan jag gick till pendeln. Idag ska jag träffa psykologen och fortsätta att lära mig KBT. Sedan ska jag träffa fysioterapeuten och säga att jag inte har gjort min Pilates som jag borde. Men jag har gjort en massa annat i hemmet. Och tagit promenader. Får hoppas jag inte får skäll.

Peter hade kalas för David igår och jag tog inte en enda kaka eller bulle känner mig så stolt över mig själv.

Förresten så bakade jag bullar och jordgubbsgrottor till detta kalas i lördags och har inte ätit någon bulle och käka då heller.

Förra veckan så virkade jag denna lilla väska. Jag har sytt fast en dragkjeda på den oxå. Har lagt mina virknålar i den. Har kanske redan berättat det. Mitt minne är bra men ibland kort.

Ha en skön måndag kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards