acasadipia

Alla inlägg den 28 november 2017

Av Pia - 28 november 2017 13:08

Går dagens träff gick bra. Min arbetsgivare tycker att det var bra och hejar på mig. Idag är läkarbesök inplanerat. Hon skulle fundera på om hon skulle byta medicin till mig och så får vi se vad hon säger om att börja jobba igen. Och så kommer vi nog prata om försäkringskassan. Spännande värre alltså.

Igår efter middag möblerade mamma och jag om lite hos mig. Mamma fick ta den tunga biten och jag gissade med Moltas. Men kommer att få plats med granen i år oxå. Den åker nog upp nästa helg när barnen är hemma.

Värken kom med full kraft i går. Värst är det i armbågarna så jag är så kraftlös i armarna. Försökte plocka ur diskmaskinen idag men det gick inte. Så jag har bjudit över mamma på middag så hon kan hjälpa mig.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards