acasadipia

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Pia - 31 mars 2014 07:03

Joakim och jag har haft en skön och lugn helg. Vi började med att åka till Upplands väsby centum med pappa Peter och David. Joakim skulle till BR och hämta ut sin födelsedagspresent. Eftersom D och J hade städat sitt rum på fredagen så hade jag lovat att de skulle få köpa något för sin veckopeng. Vi gick till Stockholms statsmission som ligger där i centrum. D och J hittade denna Harry Potter legobåt som jag och J byggde upp på lördagen.

Jag köpte två jeansjackor för 100 kr st, ett spel, pussel och några små glasskålar som J och jag har gjort ljus i. Vi smälte bla ner en ljusko.

Annars har jag lyckad städa iallafall halva lägenheten. Tvättat några maskiner. Byt lakan i barnens sängar. Ätit en massa onyttigt. Vågar knappt registrera det i vikväktar-appen men ska göra det. Glömde stegräknaren i dag. Men får nog lägga på lite motion denna vecka för allt onyttigt jag åt i helgen. Peter ska jobba över i dag så jag får en extra dag med killarna. Nu är det dags att ta upp boken så jag hinner läsa lite innan jag ska av.
En liten bild på broderiet som börjar bli färdigt.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards