acasadipia

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Pia - 4 mars 2014 13:15

Idag vaknade jag med huvudvärk. Tog alvedon men det har molat i huvudet hela dagen. Blir så trött på det. Vill vara frisk och värkfri. Vill känns mig glad och pigg. Drömmer om att kunna träna ett pass utan att få hjärtklappning och yrselanfall efter två minuter. Är liksom trött på detta nu. Vill göra mera än vad kroppen vill att jag ska göra en konstig känsla.

Fick en papppåse halv full med avlagda kläder i Eskilstuna av en bekant till mamma. Uppgiften är att virka en korg av klädena. Först måste man göra remsor (garn) av dem först. Började i går. Får se hur lång tid det tar innan korgen är färdig.

Förutom huvudvärk i morse så hade jag glömt att köpa hem havregryn. Så det blev ingen gröt i morse. Skit tråkigt. Ska försöka komma ihåg det på vägen hem i dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards