acasadipia

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Pia - 5 mars 2014 10:20

Min kropp är inte med mig just nu. Vill olika saker. Tyvärr så vinner kroppen och inte huvudet. Den är trött och molar. Jag sover som en stock på nätterna men vaknar lika trött som när jag gick och la mig. Blir faktiskt frustrerad av det. Vill så gärna gå ut och gå och titta om vårblommor har tagit sig upp i trädgårdar. Men så fort jag har börjat gått känns det som bena ska vika sig så då är det bara att vända hem igen. Inte roligt. Det brukar vara två steg framåt och ett bakåt. Men de senaste veckorna har det varit tvärt om.

Försöker iallafall göra saker som är positiva för mig. I går var jag en sväng till Upplands Väsby och hämtade upp en fin flätad korg. Har nu lagt alla avlagda plagg som ska göras om till tyggarn i den. Dem blev full.

Fortsatte även att göra remsor.
Det kan jag göra framför tven.

Hann även med att få två koppar te och en härlig bulle samt en massa prat med vännen Cecilia. Positivt med allt detta gjorde mig slut.

I förrgår var jag på bokrean fyndade sju böcker för sammanlagt 350 kr

Den sista boken får Joakim i födeledagspresent.

Massvis med positiva saker men ändå så tycker min kropp att allt är negativt nu. ????????????

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards