acasadipia

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Pia - 17 mars 2014 07:11

Var det inte vår i går? Mars-värder helt enkelt.

I fredags var jag till doktor för värken. Fick tabletter som hjälpte. Men när värken släppte kom förkylningen. Jaja det är bättre med förkylning än värk.

Virkat klart korgen. Skickade med den till mamma så hon får lämna den vid tillfälle fin blev den i allafall.

Äntligen fick Joakim göra sin kudde.

Har börjat slita ut kuddbadet så jag gjorde en special lagning.

Bakade lite till helgens firande, kola-havrekaka och en zebra-kaka

Ha en bra dag!

Av Pia - 17 mars 2014 07:11

Var det inte vår i går? Mars-värder helt enkelt.

I fredags var jag till doktor för värken. Fick tabletter som hjälpte. Men när värken släppte kom förkylningen. Jaja det är bättre med förkylning än värk.

Virkat klart korgen. Skickade med den till mamma så hon får lämna den vid tillfälle fin blev den i allafall.

[Bild]

Äntligen fick Joakim göra sin kudde.

[Bild]

Har börjat slita ut kuddbadet så jag gjorde en special lagning.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Bakade lite till helgens firande, kola-havrekaka och en zebra-kaka

[Bild]

[Bild]

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards