acasadipia

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Pia - 14 augusti 2012 19:05

I dag var det joakims första dag på fritis. Han han spela landbandy, skrapa båda knäna, spela brännboll, pingis, spela baketspel och lite till. Vi var där i två timmar. Jag tror han gillade det för det är helt ok för honom att vara själv i morgon, så medans han är där så ska jag ta en motionstur med cykel i morgon.


Tänk att man har fått en så stor kille. På måndag börjar förskoleklassen. tiden går verkligen fort.


Annars har vi tagit det lungt i dag. Barnen har lekt på gården och jag har legat på en filt och läst. Peter där emot har jobbat i källaren och satt upp två nya hyllor som mina fina pelagoner ska stå och övervintra sedan.


ha en trevlig kväll!  

Av Pia - 14 augusti 2012 18:27

Här kommer några av loppis fynden vi hittade. Joakim hittade en båt, monstertruck och ett tåg plus lite till. David hittade en fin borg för 5 kr. förstås så hittade jag en elefant. Jag hittade ett set påslakan och lakan med döskallar på. Tyget med hjärtan på är vaxat så den blir en bra duk på köksbordet.

                             


Vi hittade denna bok för 20 kr . vi tänkte först ge den till min pappa men joakim vill ha den. Vi såg samma bok i handeln för 339 kr

 

Och denna bok fick jag för en tia.  den kostar i handeln 139 kr

 


JAg köpet en del tygnystan och trikågarn. Här är dem. för en del av trekågarnet har jag börjat att virka en korg som de ska ligga i.

     


Här är våran fina konst vi köpte


Och här är min auramålning.

 


Mormor och morfar hade köpt en stutsmatta och peter gjorde varsit flygplan och gevär till barnen. Själv så köpte jag ett läder armband på medeltidsveckan. och så fick jag en leverans från sicilien av jätte fina klänypor

       

kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards