acasadipia

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Pia - 10 augusti 2012 19:45

Hejsan alla läsare hoppas ni inte har varit för ledsna för att jag inte har skrivit de senaste två veckorna. Men jag har varit på Gotland med familjen hos mina föräldrar. Vissligen har mamma en dator som jag kunde ha lånat men det blev inte så.


Vi var runt på säkert de flesta loppisar på mellan gotland. Vi var så mycket på loppisar så David tröttnade och satt kvar i bilen medans vi andra kollade läget. VI har handlat en hel del oxå. Jag har handlat en hel massa tyg- och trikånystan. Alltså det är någon som har gjort remsor av gamla tyger och nystan dem så man kan virka/sticka eller väva med dem. Joakim hittade en jätte fin båt och en massa lekasaker.


Peter och jag har köpt konst för första gången. Det blev två tavlor med får på av Anders Palmers


Har även gjutit en massa saker i betong. en del blev som jag ville och andra blev mindre bra medans en del blev bättre än vad jag hade trot.


Vi har haft fint väder, när vi kom till gotland så var det så varmt så jag och barnen hoppade i havet. Men tyvärr blev mina armar så ner kylda så det värkte för mycket. annars hade vi nog badat mera. jag älskar att bada i havet. Sista veckan blåste det ganska mycket så det kom så härliga vågor. Vågor är som eld man kan så och titta hur länge som helst utan att tröttna.


Mamma bjöd mig på auramålning. Den visar att jag är en stark kvinna men mycket kärlek och har många idéer på gång, om jag nu skulle ha varit depremerad så är det på väg bort sör min aura visar inget av det. Utan jag är en kvinna med båda fötterna på jorden.


Det kommer bilder på det mesta i en senare blogg.


Nu har jag gjort mina undersökningar av  handlederna. I morse var den sista. De kolla nerverna i dag kändes jätte konstigt och det gjorde ont. så om två veckor kommer jag få svar på vad det kan göra åt min värk.


Nu vet ni lite vad jag har gjort de två senaste veckorna. kommer nog att återkomma till dessa veckor med bilder och text.


Ha det så bra så länge.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards