acasadipia

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Pia - 20 augusti 2012 07:12

Hejsan på er. Undrar ni var jag har varit?


Jo jag har varit och slagits med myggen uppe i hälingland. Mina svärföräldrar har en stuga där uppe utan rinnande vatten och el. Så det är utedass och tvättnings i sjön som gäller där. Joakim fick sin första fisk, en liten mört. han lyckades få två till. De släppte dem sedan förstås. Båda killarn gick i snickabyxor och gummistövlar de såg ut som små bönder. Maken och killarna stortrivs där själv så tycker jag inte så hemskt mycket om det. JAg föredrar vattentoalett och rinnande vatten. Men eftersom de andra i familjen gillar det så får jag lov att följa med.


I dag är det åtta år sedan Peter och jag blev äkta makar.  vad tiden går fort. I dag börjar föreskoleklassen oxå. så nu har vi en skolkille. Han kommer att få två lite lungnare veckor efter som peter är hemma en vecka till efter mig.  Sedan börjar vardagen igen.


Jag återkommer lite senare med lite bilder och så.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards