acasadipia

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Pia - 27 augusti 2012 21:20

Sitter här och är nervös inför i morgon. Jag ska till handkirurgen och få reda på om de kan göra något åt mina handleder.  Hoppas nästan att de ska säga att de ska operera, men samtidigt så är ju en operation inte roligt speciellt om det inte lyckas. Men det finns dem som har värre än mig så jag ska väl bara försöka sova gott och vakna pigg och glad och åka till Täby och få besked om vad de kan göra för mig. Det blir nog bra i slutändan.


Som jag skrev i förra gången så har jag överlevt dagen på jobbet. Snart kommer jag in i rutinerna och börja undra när man har semester igen. Det är som vanligt hel enkelt.


På tal om mina handleder så märker jag att en dag framför dator känns mycket i handlederna. så Jag drar slutsatsen att det inte är bara all handarbete och bärande av matkassar som har orsakat värken utan all tid framför dator de senaste 15 åren har satt sina spår oxå.  Slut gnäll nu det kommer att bli bra igen.


JAg tittar just nu på tv4:s nya serie om kortvuxna "underbart är kort" intressant och se hur de har lyckas i livet med sitt handikapp. Så min tillfälliga värk är inget att gnälla över.


Om några vecker rymmer jag hemifrån och åker till mina sysslingar i Esklstuna. Vi har pratat om det länge nu. men äntligen ska det bli av. Ska även slinka in i syaffären där mamma köpte min overlockmaskin och ska få lära mig lite mera om den. Jag gör nog det på förmiddagen för mina sysslingar har inga småbarn så jag tror de sover längre på helgerna. Roligt ska de t bli i allafall.

  

Av Pia - 27 augusti 2012 15:08

Nu har jag snart överlevt min första dag efter semestern.

Fy tusan vad trött jag är. Jag känner av handleden mera oxå.

  

Dax att gå hem!!!!


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards