acasadipia

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Pia - 16 december 2011 09:48

Jag ahr täningsvärk. Jag tog mig alltså i kragen och tränade med min pilatesboll i förrgår. Nu har jag märkt att jag har muskler på ställen som jag inte trodde. Ska försöka ta ett pass i kväll eller så gör jag det i morgon i förmiddag.


I kväll blir min lucia klar. Har varit lite för trött för att virka på kvällarna så det har dragit ut på tiden.


I kväll ska maken på julfest och jag och barnen går ner till pizzerian och sättet oss där och äter. Man måste byta miljö ibland. Barnen verkar se fram emot det. När sötnosarna har lagt sig ska jag har en myskväll med mig själv. Handarbeta lite kanske slinker det in en och annan godisbit oxå man vet aldrig, det är ju fredag.


Jag har stickat med mina stickringar till en syssling hon har fått en tajt halstub, en bredare halstub, ett par hanledsvärmare, ett par benvärmare och en mössa. Hon verkar belåten.


   


Det kanske finns flera som vill ha något som jag kan göra på mina stickringar hör av er så kommer vi överens.


Ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards