acasadipia

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Pia - 4 december 2011 15:34

I da är det en seg dan efter dag. Men har lyckas göra en heldel ändå. Städat barnens rum. Jag lät killarna att moppa sina egna golv och det var uppskatat. Innan vi städade hade JOakim lagt upp en del av sina bilar se själva:

 


Joakim och jag har varit på bio och tittat på Smurf-filmen, den var riktigt rolig faktiskt. Joakim tyckte den var jättebra.


I går var jag på fest med tema 80-tal. Det var jättekul. Gammla  minnen kom tillbaka. Tonåren på både gott och ont. Så är klädde jag mig. Hade lånat mammas kläning kände mig som en liten tant.


         

Gjorde pepparkaksdeg i får den blev god men vit. Jag använde ljus sirap av bara farten men det äe väl smaken som räknas. Hade tänkt att jag och barnen skulle baka ut i dag men som sagt så är det ganska segt i dag så vi får ta det i veckan i stället.

 


Det är tredje dagen på vetesurdegen så jag har matat den och den ser fortfarande fin ut. Om två dagar är den klar för användning.

 

Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards