acasadipia

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Pia - 11 december 2011 09:05

I går var det full fart. Akade surdegs tekakor som blev jättegoda.

Och så bakade jag saffransbullar tyvärr så hade jag inga russin men de blev goda ändå.

     

Vi städade oxå. har satt upp julgardinerna och så har julgranen kommit upp.

   

Så när "Så mycket bättre" var slut så var jag oxå slut så jag gick och la mig.


Idag ska vi sätta upp alla tomtar och lägga ut alla juldukar. Nu har julen kommit till våran lägenhet.


Sitter i David säng och skriver medan barnen leker ruring mig med bilar. De verkar nöjda med. Jag behöver inte leka med dem det räcker med att jag är i samma rum och svara i bland när det berättar om vad det lekar. När jag har slutat blogga tänkte jag ta fram virkningen så jag i alla fall få en lucia klar tills Lucian.


Kram på er

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards