acasadipia

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Pia - 1 december 2011 19:50

Har chockat mig själ genom att sätta mig på träningscykeln och så cyklade jag tjugo minuter. Jag kan ju sägga att jag läste min bok "Alkemins eviga eld" av Anna Jansson. Jätte spännande.


Barnen har varit på dagis och jag har jobbat på som sjutton. Tog en lunch i resturangen och efter som det är torsdag så var det Ärtsoppa och pannkakor. På torsdagar har vi även kanslifika då någon på kansliet tar med sig något till fikat.  I dag fanns de Pepparkakor, mörkchoklad och clementiner att äta.


Snart är jag färdig med min stickning med stickringarna. Garnet räckte till en halstub, en mössa, ett par handledsvärmare och nu håller jag på med benvärmare sen vet jag inte vad jag ska göra mer vi får se hur mycker garn som är kvar. Min syssling får många grejor av sin beställning. Hoppas hon gillar dem bara. Själv tycker jag garnet kliar, men jag är känslig av mig.


80-tals festen närmar sig med storm steg. Kommer att ha en klänning som mamma hade på sig på 80-talet. Eftersom pappa har haft en tuff vecka fick mamma lov att avboka barnvakteriet, så jag får gå själv till festen och Peter är hemma. Jag tror han inte är så ledsen för det. Han laddar för hans jobbs julfest som har James Bond-tema.


Nä nu är det dags att göra klart benvärmarna.


Kramar på er!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards