acasadipia

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Pia - 2 december 2011 20:47

Skulle ju lägga en bild på surdegarna. Här kommer dem!


 

hittade denna bild oxå. David har lagat spaghetti och köttbullar med gröna tomater. Visst är den härlig!!!!

 

Av Pia - 2 december 2011 20:34

Tjoho det är fredag.


I morse tog jag fram min surdeg och matade den och så satte jag en vetesurdeg oxå. Tänkte baka surdegs tekakor denna helg.


Idol, Idol, Idol det är redan semifinal i Idol. Deltagarna har framfört sina glans låtar och den glänste mest var Amanda F. Hoppas hon kommer till finalen för hon är den som har utvecklas mest sedan uttagningen tycker jag. Min favorit åkte ut förra fredagen   så nu hoppas jag på Amanda F.


Nu har jag gjort klart första benvärmaren och kommit halvägs på den andra. Om det mot för modan finns garn kvar gör jag ett par handledsvärmare till. Helt otroligt vad en del garn räcker till mycket medans en del tar slut på än gång. 


Hade tänkt göra pepparkaksdeg i kväll men får göra den i morgon istället. Hade även sett framför mig att jag hade gjort trolldegs kakor som barnen skulle måla sedan de hade torkat och att vi kanske skulle hänga upp dem i granen. Skjuter på det oxå till i morgon eller söndag. På tal om söndag så ska jag och Joakim på Smurf-filmen. Äntligen kom den till Märsta så jag fick infria mitt löfte att gå och se den med honom.


Ha en bra kväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards