acasadipia

Alla inlägg den 13 maj 2021

Av Pia - 13 maj 2021 08:23

Idag vaknade jag upp med mer energi än igår. Tomheten jag kände i går är borta. Så skönt. Är så ivrig att jag höll på att gå ut innan frukost och klippagräsmattan, men så kom jag på att det är röd dag och grannar är hemma. De skulle nog inte bli så glad på mig om jag startade gräsklipparen innan klockan 8.00 Nä får vänta tills tio iallafall.

Igår när jag precis hade lagt mig så kom jag på att de skulle töma soptunnan. Så jag gick ut halv tolv på natten och satte ut den hihi. Jag har två kärl med soppor och ett med trädgårdsavfall. Två kärl tömms med 14 dagars intervaller och en var fjärde vecka och ingen är samma vecka. Så det är mycket att hålla reda på. Nästa vecka är det trädgårdsavfall som tömms då behöver jag fylla den. Egentligen inga problem det är bara min ork och energi som måste finnas. Men det ska nog gå.

Ha en skön långhelg nu. För de flesta av er har väl tagit ledigt klämdagen i morgon.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards