acasadipia

Alla inlägg den 6 maj 2021

Av Pia - 6 maj 2021 09:05

Ja varför skriver jag inte på min Blogg längre? Jo det känns som jag bara skriver om det negativa i mig hela tiden. Hur roligt är det att läsa? Jag skulle tycka det var jätte tråkigt. Men är just nu sjukskriven för depression så det är mycket negativt i mig. Jag gör saker som jag vet att jag blir glad för. De håller mig ovanför ytan. Men jag vill inte bara vara precis ovanför med nästippen jag vill att det är hela jag som står på fast mark. Men vet inte längre hur jag ska komma upp. Jag vet hur jag överlever men hur går jag vidare. Trodde jag visste det. Men det kanske är så att ju fler gånger man har sjunkit så blir det svårare och svårare att ta sig upp. Jag har hela tiden varit rädd att jag inte ska klara av att komma upp om jag faller. Är jag där nu? Kommer jag gå på autopilot och överleva utan att leva? Jag vet inte. Kämpar på och hoppas på att komma upp lite mer hitta saker som gör att jag kommer upp ur detta vakum känslan. Finns men finns inte.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards