acasadipia

Alla inlägg den 11 maj 2021

Av Pia - 11 maj 2021 08:36

Nu har det öppnat upp för folk som är födda -71 och framåt att vaccinera sig. Då blir man lite irriterand att man är född -72. Nu hoppas jag att alla snabbt bokar tid och vaccinerar sig. Vi vill ju inte att denna pandemi ska fortsätta. Vi vill ju kunna umgås. Träffas, åka till jobbet, kramas osv. Så alla som läser detta och bor i Stockholm och är född -71 eller tidigar vaccinera er.

Okej nu fick jag ur mig det.

Satte potatis igår. Min fröer är fortfarande på ett säker ställe som jag inte har listat ut ännu. Funderar på att cykla till Coop och köpa nya.

Det är blått på himlen och solen lyser. Man kanske ska tvätta och hänga ut tvätten för torkning. Hmm får se vad det blir. Lite ska jag väl göra iallafall.

Lyssnar på Röde orm har försökt att läsa den flera gånger men inte lyckas. Den är skriven på gammelsvenska och många verser. Den är rolig att lyssna på. David frågade om jag lyssnade på Transformens för tydligen så kände han igen rösten.

Ha en skön tisdag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards