acasadipia

Alla inlägg den 10 maj 2021

Fan

Av Pia - 10 maj 2021 08:27

Förlåt att jag svär. Men i går så tänkte jag så men hittar nu inte fröpåsarna. Trodde först att mamma råkat fått med sig dem. Men näpp. Så de har lagts på något väldigt bra ställe.

Ligger i min säng och har släppt ut mina fem jetplan. När jag öppnar buren så hoppar mist tre ut och flyger några vänder runt i rummet. Kvittrar glatt som ÄNTLIGEN. Gör detta varje morgon. Gör jag det på eftermiddagen så sitter de och blänger på mig som att säga det är försent idag.

Det bästa med att ha huset för sig själv är att man får spela vilken musik man vill och man kan sprida ut sig. Som ha sin bujo på köksbordet så man kan fylla i den medans man äter frukost. Den kan ligga kvar så man kan bocka av och lägga till saker man har gjort och tänkt göra. Mysigt.

Nackdelen att ha huset för sig själv är att man har ingen att prata med. Det är tyst. Och när man går och lägger sig så finns det ingen att säga godnatt till. Ok det var länge sedan jag var helt själv så det känns lite ovanligt. På söndag är killarna här igen så då blir det liv i luckan igen.

Ni får ha en trevlig måndag jag ska förutom promenaden vara inomhus i dag och pyssla med lite av varje.

KRAM

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards