acasadipia

Alla inlägg den 30 november 2020

Av Pia - 30 november 2020 07:27

Vinter börjar komma. Det kommer lite snö så det blir lite vitt på gräsmattorna. Det är så mysigt med alla dessa ljus i folks trädgårdar och balkonger. Tycker om december för det.

Vi har fått upp adventsljus i fönstren. Och i trädgården. Har inte tagit något kort på det tyvärr.

Nu håller vi på att inreder och packar upp allt pyssel i hobbyrummet. Här kommer ett kort på när skrivborden och stolarna kom på plats

I förra veckan bestämde jag mig för att göra paus från stegräknaren. Efter det beslutet så lättade det något från axlarna. Så tror det var ett bra val. Det betyder ju inte att jag slutar röra på mig bara att jag inte räknar steg. Jag tar nua tag om det nästa år.

Moltas lilka gubben han är så söt så man fotar honom typ jämt. Tänkte avsluta med någa söta bilder på honom.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards