acasadipia

Alla inlägg den 9 november 2020

Av Pia - 9 november 2020 07:19

Alltså på morgonen så går man från ett varmt hem ut i lite kallare, blir lite varm för det tar nästan 20 minuter att gå till pendel, sätter sig i pendel. Vad händr då? Mitt öra brukar börja klia och så får jag en hostattack av det. Eller så blir jag torr i halsen och harklar mig. Är det ett problem? Egentligen inte, men i dessa tider så tror all som hör mig att jag har gått ut med smittsam symtom och så de blänger på mig som tusan. Inte så roligt faktiskt. Man kan ju både hosta och harkla sig utan att man är sjuk eller hur?

Äntligen säger bara äntligen. I lördags gjöt David och jag fast brevlådan så nu ser det prydligt ut.

Jag tvättade väggarna i hobbyrummet med målatvätt oxå. Vilken skillnad. Ikväll ska vi börja sätta upp reperationstapeten.

David tjänade lite pengar på att kratta upp löv på gräsmattan.

Huset blev städad. Vi hade farsdag middag. Fadern ifråga var självklart inbjuden.

Så en hel del saker blev avprickade i helgen.

Ha en skön måndag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards