acasadipia

Alla inlägg den 19 november 2020

Av Pia - 19 november 2020 07:38

Här köper vi ett hus som vi vet är grejer att göra. Vi bestämmer oss för att fixa avloppet så vi slipper bekymmer. Vad händer. Jo vi får stopp efter stopp i det. Vi hade inte stopp innan. Så irriterad man blir.

Vi har även fixat elen. Efter de byte jordfelsbrytaren i förrgår slutade elementen att fungera. Så vi hade kallt i går. De kom tillbaka och gjorde något vet inte vad. Och nu fungerar det igen. Förstås kollade jag om någon propp hade gått innan vi ringde elektrikern. Nu har vi iallafall varmt och skönt.

Håll tummarna att de kommer och fixar avloppet så det fungerar igen utan problem. Och att elen funkar nu.

Annars jobbar jag på hemifrån. Har semester i morgon för min lilla son blir ett år äldre och ett år närmare tonåren. Tyvärr så vet inte hormonerna riktigt om när de är tonåringar så de börjar tidigare men tonårsbeteende. Men men min snart tolvåring är så tydlig mellan barn och tonåring så det är gulligt. Igår var han kär vänlig och ville vara nära. Ja vet i corona tider ska man inte vara nära men det skiter jag i när det gäller honom. Han behöver kramar och närhet och det ger jag honom. Snart kanske han blir som sin bror. Inga kramar, ingen närhet. Så därför skiter jag i att hålla avstånd från honom. Alla andra håller jag avstånd i från. Inga kramar till eller från någon annan.

Ha en bra torsdag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards