acasadipia

Alla inlägg den 13 november 2020

Av Pia - 13 november 2020 07:25

Men vet ni va? Det är fredag. Och imorgon kommer jag inte bli väckt av väckarklockan. Vissligen kommer jag säkert att vakna samma tid men jag kan ligga kvar och kanske somna om.

Jag mår mycket bättre i dag vill vissligen inte gå upp. Men hade inte känslan jag hade i går att lägga mig i fosterställning och dra täcket över huvudet.

Igår satt jag och rockade hela förmiddagen. Alltså mellan samtalen. Tyvärr så ringer det väldigt lite nu så mycket dö tid är det. Undra ifall folk tror att man får covid-19 när man pratar i telefon eller har folk helt enkelt tappat intresset för politik. För information så fortgår det politiska processen i samna omfattning som förut. Men covid-19 anpassad. Tjänstemän jobbar de som kan hemma. Men det fortgår. Och nu vet ni det. Så ni som brukar ringa och fråga saker i riksdagen kan fortsätta med det. Vi i växeln svarar iallafall.

Ser ljuset för hobbyrummet. Skrivbord inköpta, en stol till mig. Mamma hade redan en. Vi har börjat sätra upp renoveringstapet. Om vi har tur så fixar elektrikern kontakter och sådant idag. Imorgon ska jag iväg till Rusta och köpa mer renoveringstapet och målafärg. Vem vet nästa vecka kanske man kan pyssla med första saken i vårat fina hobbyrum.

Vi köpte en ny matta till vardagsrummet.den blev så fin.

Ni får ha en skön fredag och en trevlig helg. Stora kramar skickar jag till er oxå.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards