acasadipia

Alla inlägg den 2 november 2020

Av Pia - 2 november 2020 07:12

Riktigt höstväder med mer varma vindar än kalla just idag.men urblåst och dränkt blir man. Visst är det konstigt att i bland hör man vinden i trätopparna men man känner ingen där man går?

Fick nya värktabletter (tillfälligt) de hjälper så himla skönt. Man får ta öite extra när det värker extra mycket. Vill inte ta tabletter som gör mig beroende. Jag ska kunna gå utan dem några dagar utan att jag mår dåligt av det. Nu är de jag fått typ starkare ipren och med alvedon så blir det kanon.

Igår satte jag mina mormorsrutor i block eller sträck eller vad man kallar det. Tror det blir bra. Vill sy ihop rutorna först innan jag gör färdigt bakstycket så jag vet hur mycket jag ska sträcka ut den.

Så vackert med höst färgerna

I fredags gjorde vi iordning pumpor. Jag och David gjorde en och Joakim en. Vilken tror ni är Joakims?

Ha en skön måndag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards