acasadipia

Alla inlägg den 1 november 2020

Av Pia - 1 november 2020 13:50

Vi hade tänkt åka till Gotland detta läslov men pga corona stanade vi hemma. Vad händer då då? Jo jag får ett skov med vansinnig värk. Hade beställt tid hos min husläkare för en årligkoll så passade på att få lite starkare värktabletter så det skulle häva värken. Det gjorden den. Känns skönt i kroppen. Nu är jag trött istället. Man kan säga att jag är lite groggy. En jätte konstig känsla. Veckan innan lovet gick tryckknappen på toaletten i badrummet sönder. Så mamma och jag besyämde vi byter ut båda toaletterna. Men när vi började använda lilla toan så började först att bubbla i handfatet när man spolade, sedan började det rinna ner dåligt. Vi fick lov att använda toan i badrummet men spola genom att hälla i vatten från en hink. Vi hade beställt montering av toalettstolarnatill fredag. På onsdagen började det stora problemet. Vi ringe de som hade gjort relieingen av rören och se skickade ut ett par killar på torsdagen. Så trodde vi problemet var löst. På fredagen blev de nya stolarna monterade. Frid och fröjd. Nähä stopp igen på lilla toan och hand fat. Badrummet funkarn än så länge. Duschade och det ran först inte ner men tog en sådan där toagrej och sedan började det rinna igen. Men toalettena är fina. Nu får vi se vad som är fel med avloppen som inte skulle bli fel på. Känns lite som vi är oturs förföljda. Håll tummarna att det funkar snart.

Hoppas er vecka har varit bättre.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards