acasadipia

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Pia - 2 maj 2018 07:45

Ny vecka höll jag på att skriva men det är ju onsdag. Och snart är det fredag och då börjar Stockholm hobby and craft event. En hel helg med pyssel och umgänge med samma intresse. Så jag har längtat. Men jag har svårt att packa. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill göra så mycket så det blir tillt i huvudet. Tur att jag har min BuJo som jag kan hålla reda på saker och ting.

På tal om BuJo så har jag de senaste dagarna jobbat hårt för att få till månadens saker. Elefanter är teamat.

Just nu är jag på väg till mitt absolut sista möte PBM i Kista. Fick två extra träffar med psykologen. Så i dag är det riktiga avslutet på rehab efter detta så är jag fri eller hur man kan säga. Allting går med sakta takt åt rätt håll. Klart jag har motgångar på vägen, men jag har lärt mig att hantera dem.


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards