acasadipia

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Pia - 5 februari 2014 12:22

Jag har fått min favoplats på pendeln.??

Vad lite kan göra en så glad =)

Efter lite putsande och nytt batteri så funkar pappas klocka. Några länkar tog bort oxå så den skulle passa. Nu sitter den på min arm. Tror pappa skulle ha blivit glad att jag ville ha hans gamla klocka.

I måndags köpte jag en trä tidningkorg för 50kr. Funderar på att måla den vit. Vad tycker ni?

Av Pia - 5 februari 2014 07:51

I går fick jag av min kollega Virpi tre vit tröjor och ett lakan som jag ska ha till min matta. Tack Virpi.

Nu ska jag bara remsa upp två svart tröjor så kan jag fortsätta med mattan. Det gör jag i kväll!

I dag ska jag jobba eftermiddag för jag ska släppa in personer till ett seminarium som börjar fem. Så i dag fick jag sova tills jag vaknade utan att ställa en klocka. När jag får göra det så vaknade jag vid sju. Så nu sitter jag och lyssnar på TV4 nyheterna och broderar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards