acasadipia

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Pia - 13 februari 2014 09:04

På väg till jobbet igen. Även fast jag var hemma med David i två dagar så tycker jag nog att det har gått bra att gå upp i tid. Jag tror jag har blivit mer simulerad av det. Mer energi liksom. Men själva kroppen talar om för mig att ta det lungt hela tiden så motion utöver det jag går till och från jobb/dagis/fritis/affären får jag vänta med. En sak i taget.

Jag har bytt ut en måltid per dag till en färdig blandad måltidssmoothie. Så när jag har barnen så är lunchen utbytt och i går kom jag på att jag kunde ju brodera medan jag drack min lunch. Det är väldigt lugnande att handarbeta så det är en bra medicin för mig. När jag inte har barnen bytter jag ut middagen. Så varannan vecka lagar jag mat och se till att fylla frysen med mat lådor så jag inte behöver laga något nästa vecka. Tycker inte speciellt mycket om att laga mat. Ett ont måste. Så jag sattsar på veckorna när jag har barnen.

Just nu blir det mycket broderande. Ska nog ta ett kort så ni får se hur långt jag har kommit. Jag återkommer med det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards