acasadipia

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Pia - 4 februari 2014 17:22

Ni får ursäkta mig. Stavar som en kratta på bloggen. Dels så finns det ingen stavningskontroll och sedan skriver jag på mobilen när jag åker pendeln så fingret hoppar när man skriver och ibland orkar jag inte rätta. Sedan blir jag så ivrig när jag skriver vill få ut allt jag har i huvudet så snabbt som möjligt. Så förlåt igen men jag tror ni förstår vad jag vill säga trots stavfel.

Ville bara säga detta ha en trevlig kväll!

Av Pia - 4 februari 2014 07:13

Det gick skitbra att jobba fyra timmar. Visst var jag trött på eftermiddagen. Var hos läkaren som tyckte att det var bra att jag kämpade påmed tanke på att jag har misst min pappa förutom att jag har den här deprisionen att kämpa med oxå.

På väg till jobbet. Det tråkiga att åka denna tid är att det är min favorit plats är upptagen hela tiden och att det är mera människor i farten. Men i dag så är det ett gäng små killar som sitter och busar och fnittrar låter så hemtrevligt så jag kan nog slumra till av det ljudet.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards