acasadipia

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Pia - 21 februari 2014 07:14

Igår blev jag färdig med ena sidan av påsklöparen tänk det är nästan som ett mirakel när efterstygnen kommer på.

Nu har jag börjat med det tråkiga på broderiet. Ett måste innan jag börjar på nästa sida. Kanten!

Det blir ju fint när det är klart men väldigt enformigt.

Äntligen fredag. Vad jag har längtat till denna dag denna vecka. Har en liten svacka just nu så varje dag har varit en kamp. Nu lät det verkligen illa. Men har inte haft lust att ge mig i väg hemifrån. Utan har velat sätta på mig myskläder och krypa upp i soffan med broderiet. Så kampen har varit att ta mig hemifrån. Det konstiga är att på kvällarna då jag kan mysa så har jag snabbt blivit uttråkad. Konstigt. Jaja har iallafall kommit i väg varje dag och snart är det sportlov på Gotland. Så snart blir det bättre igen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards