acasadipia

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Pia - 7 februari 2014 07:10

Dag börjar bra. Siter på min favoritplats på tåget. Är inte lika trött i dag. Snart har jag klarat av en hel vecka att jobba halvtid. Men nästa vecka kommer den verkliga prövningen med lämning och hämtning på dagis/fritis, men jag ser positivt på det. Det kommer att gå bra. Jag är påväg åt rätt håll i allafall.

Har bara en tredjedel kvar på sista varvet på mattan så kan nog visa upp en färdig matta i morgon.

Beställde mat från coop online i går. Om jag tog emot leveransen idag fredag och handlade för mer än 500kr så bjöd de på frakten. Det gjorde jag förstås. Nästa veckas inköp klar denna vecka. Visst man får kompleteta lite med färsk varor i i veckan, men det mesta kommer hem i eftermiddag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards