acasadipia

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Pia - 14 februari 2014 07:15

Vill sända en hjärtlig hälsning till alla som läser min blogg och önska er en trevlig alla hjärtans dag.

Måste säga att jag har redan varit himmla duktig. Det delades ut små påsar med gelehjärtan vid Märsta station och jag tackade nej med ett stort leende. Känner mig jätte duktig!

Mindre duktig är jag när det gäller att hålla löftet om kort på broderiet. Jag skyller på att batterierna i telefon tog slut och fick ladda den istället.

I går gjorde jag min första potatis- och purjosoppa. Blev riktigt gott. Jag kan om jag vill. Men det är farligt att göra soppa. När jag skulle hälla över soppan i matberedaren för att mixa den så stänkte det så jag har fått en stor brännblåsa på handen. Ont som tusan gör det. Annars fick jag beröm av David som sa att soppan var lika god som den på dagis.

Jag och min blåsa är på väg till jobbet för att göra förmiddagspass. Stoppar in litet besök hos tandläkaren oxå. Man får hoppas de säger vi ses nästa år. Det blir så dyrt annars.

Ha en hjärtlig dag ???????????

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards