acasadipia

Alla inlägg den 29 maj 2020

Av Pia - 29 maj 2020 07:04

Tiden, livet går så fort. Tycker ni inte det? På måndagar känns det som en evighet till fredag. Men ändå så kommer fredagen så plötsligt. Kommer man hinna med allt man vill göra i livet? Efter jag fick fibromyalgi så tar ju allt längre tid eftersom jag måste lägga in vila med jämna mellanrum. När jag har energi får jag ju inte köra på i 100% för då straffar det sig med att fibron bli värre och det blir en lång period av återhämtning. Kan typ köra på 70% så jag hinner faktiskt inte med allt jag vill. Jag blir frustrerad av det. Men så tänker jag om jag gör en sak i taget ordentligt istället för flera lite slarvig så blir jag ju nöjd att jag har klarat dem sakerna och behöver inte göra om dem. Jag får agera mer som en man med en boll i luften istället för flera.

Tittade lite på trädgården i går. Så glad att damen som bodde innan oss hade så bra smak. Trodde att det skulle vara en massa rosa blommor men det är en massa lila. Obs De ljus lila ser rosa ut på korten.

Jag klippte gräset vid vår lila mur på framsidan igår med en liten sax. Glömde ta en före bild så tog en i ett hörn som jag inte klippte så kan ni förstå skillnaden.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards