acasadipia

Alla inlägg den 28 maj 2020

Av Pia - 28 maj 2020 07:34

Hade ingen bra start på dagen. Skulle trycka på snoz men stängde av. Så jag försov mig. Kom upp typ en halvtimme efter det jag borde ha gått hemifrån. Nu åker jag från Märsta typ när pendeln brukar vara frame vid Stockholm city. Det ända positiva är att jag känner mig piggare. Hmmm

Min vattenblåsa vill inte ge sig. Lite bättre men inte skönt. Har beställt nu dojjor. De jag har har jätte fina på utsidan men helt trasiga på insidan av hälen.

Jag skissade upp juni i bujon igår och tänkte förglägga och pynta sidorna idag. Vilken tur att jag packade ihop pennorna igår så jag fick med dem idag. Pyntet får jag göra imorgon.

Är iallafall på väg och det är himla bra att det var en lågkaloridag så jag dricker frukost på pendeln.

Som ni hör försöker hitta positiva saker i det negativa.

Kram och ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards