acasadipia

Alla inlägg den 13 maj 2020

Av Pia - 13 maj 2020 07:50

Från sängen. Fortfarande dålig light. Men ändå känns det som en fight i kroppen. Förutom trycket över bröstet, halsont, småfeber och hostan så kommer fibro värken. Tyvärr är den inte light. Den är intensiv, rörs sig upp och ner, fram och tillbaka över hela kroppen. Och denna trötthet. Den är nog mer utmattande. Om jag nu har en lightversion av corona får jag nog vara glad. Hur skulle fibron yttra sig om coronan av värre. Jaja även fast man är sjuk så händer det äventyr.

Moltas, denna lilla goa buskorv, jagade en katt i går. Han hittade ett hål och smet ut från gården. Mamma och jag fick gå ut och leta efter honom. Han kom hem själv. Men det tog musten av mig. Men han har många starka instinkter speciellt jakt och vakt. Han blev väldig trött efter sina äventyr så på kvällen kurade han ihop sig på en mysig kudde. Och drömde om sitt äventyr.

Ha det gott och hoppas ni håller er friska.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards