acasadipia

Alla inlägg den 26 maj 2020

Av Pia - 26 maj 2020 13:12

Imorse skrev i ungefär 10 minuter sedan stängde mobilen av sig och allt jag skrev försvann. Blev då sur och struntade i att skriv igen. Men mobilen har levt sitt eget liv i min ficka. Den skickade iväg notisen om att Joakim är sjuk idag till en massa folk. Det positiva är att jag har messat med flera som jag inte har hört ety ljud av på jätte länge.

Igår trodde jag att jag skulle bli sen efter allt strul på morgonen. Men jag kom i tid iallafall.

Eftersom jag inte har gått längre promenader de senaste två veckorna tror min häl att jag har nya skor på mig. Så jag har världens ondaste vattenblåsa nu. Kan säga att skorna är gammla. Hade dem i förra sommaren. Så på lunchpromenad fick jag lov att gå i fobbatofflorna. Kommer att ta tofflorna när jag gpr hem oxå. Och väl hemma blir det fotbad och ett allvarligt samtal med hälen.

Ha det gott!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards