acasadipia

Alla inlägg den 11 maj 2020

Av Pia - 11 maj 2020 15:01

Har jag det? I såfall lidrigt. Lite feber. Brukar aldrig ha feber. Lite tryckt runt bröstkorgen både fram och bak. Brukar aldrig ha det. Lite ont i halsen. Och hosta. Alla symtom men lite. Jag håller mig hemma. Är mossig och hängig. Förstås så värker kroppen mer än vanligt. Men så reagerar ju fibron när jag är sjuk på vad som helst. Brukar bli bättre om jag tar två alvedon och en ipren men blev inte det. Tog bara två alvedon vid lunch mådde nu så skapligt att jag orkade dusch. Så jävla tråkigt. Hade ju sett fram emot att åka till jobbet och snacka med kollegor. Få lära mig att bli personalhandläggare. Det får bli när jag kommer tillbaka. Vill inte vara sjuk. Har ju så mycket jag vill göra. Vi beställde tex en gräsklippare på Bauhaus igår och hämtade den. Vill ju testa den. Hoppas att jag mår bra snar så jag får köra den. Jaja håll tummarna att det inte blir värre.

Tycker det var länge sedan jag satte in bilder på mina fåglar. Kalle och Hobbe. (De blåa) fyllde ett år nyligen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards