acasadipia

Alla inlägg den 27 juni 2019

Av Pia - 27 juni 2019 06:36

Det är så mycket lättare att få solen att skina inuti en om det skiner utanför. I eftermiddag ska jag kolla vikten. Har inga förväntningar. Känner mig uppsvälld så antagligen har jag gått upp. Måste börja må bra i själen igen går lättare ner i vikt då. Men det är svårt att hålla de bra sakerna i en uppe när man har en jävla trötthet i sig hela tiden. Mer utmattande trötthet. Sover någorlunda bra på nätterna men vaknar lika trött som när jag la mig. Skulle nog kunna sova en hel dag om jag fick.

Det är tydligen något fel mellan Upplands Väsby och Rotebro så vi åker väldigt sakta förbi dessa två stationer. Inte alls stressande när man öppnar på jobbet idag. Håll tummarna att jag kommer i tid.

Nu kanske undra vad jag håller på med för handarbete. Ja på jobbet håller jag på med två dukar. Var den ena dukens mönster är riktigt svår. Måste koncentrera mig jättemycket vilket är svårt när man är trött och ska koncentrera sig på jobbet oxå. Men gillar utmaningar stärker mig liksom när jag har klurat ut hur man ska göra.

Hemma gör jag mormorsrutor i olika former, storlekar och färger. De ska bli ett kuddfodral har jag tänkt. Ska bli spännande att se.

Vi rullar extremt sakta men det positiva är att det inte står still. Så än så länge håller jag nog tiden.

Ha det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards