acasadipia

Alla inlägg den 17 juni 2019

Av Pia - 17 juni 2019 07:05

Eller någon sådant.

Hade en helt undebar födelsedagskväll i fredags. Min kompis Pippi och hennes underbara vovve Nellie kom och förgyllde kvällen

På dagen hade jag fått en jätte fin pelagon av kollegorna. Det kommer att bli röd/orangea blommor på den. Men nu är det bara det vackra bladen

Men efter en trevlig kväll så fick jag lida. Ja min kropp sa hallå där så där trevligt och kul kan du inte ha utan att få sota för det. En utmattande trötthet och värk i kroppen i två dagar. Men fan det var värt det.

Jag blev klar med Davids korg i helgen. Nu hoppas jag och Joakim att hans smutsiga kalsonger och strumper hamnar där istället för på golvet.

Satt och tittade min absoluta favorit serie genom alla tider. Om jag har räknat rätt så är det sjunde gången jag tittar på den. Gissa vilken!

Ha det gått hoppas på en mindre trött och mindre värk dag idag.

Visar mina vita ben idag. Har lyckas kommit i en av mina egensydda kjolar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards