acasadipia

Alla inlägg den 13 juni 2019

Av Pia - 13 juni 2019 07:00

Igår gick min älste son ut 6:an. Ja ni hör. Hur stor har han blivit egentligen. I höst börjar han högstadiet. Jag minns fortfarande hur det känndes man växte liksom. Lillkillen han börjar femman. Det kan man inte tro. Men en sak som är säkert hur gammla min söner än blir så blir jag inte äldre. Så de så.

Vi tog en fika efter avslutningen tillsammans med pappa Peter i Upplands Väsby centrum. Passade på att handla lite till killarna oxå

Skulle ha städat lite på eftermiddagen men sov istället. Fick lite energi och städade lite på kvällen istället.

Joakim har gjort en pall i slöjden. Han ville att den skulle vara hos mig men var inte så förtjust i att den skulle bli blompall så det fick bli en hundpall istället.

Blir så sur på folk som inte slänger sitt skräp på rätt ställe. På vägen till pendeln hade någpn dumpat denna soffa. Varför?

Ha det gått i regnet!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards