acasadipia

Alla inlägg den 20 juni 2019

Av Pia - 20 juni 2019 08:45

Alltså mitt minne pratar vi om. Handlade på Coop på centralen i Stockholm igår mest för att köpa måltidsersättnig för dagenen lågkaloridag. Tror ni jag gjorde det? Nähä icke sa nicke. I morse fick frukosten bestå av en bit gurka och te. Och så fick jag gå förbi affären och köpa drycker. Eftersom Ica bara har en smak jag gillar så handlade jag bara två. Om mitt minne är kvar när jag kommer i till Stockholm så går jag till Coop innan jobbet och köper två andra smaker.

Hade lite fest i går. Typ sista middagen med gänget. Killarna åker på semester med sin pappa. De ska vara med honom i tre och en halv vecka. Fråga mig inte hur jag står ut. Jag vet att vi inte har så mycket till behör. Men de senaste åren så har det ökat. Vem vet killarna hittar kanske något mera at ha på. Har provat sallad men det var tydligen inte bra.

Halv dag i dag. Jobbar mellan 10 och 14. Så jag fick sova ut i morse. Har bara lite lagom värk idag så det känns bra.

Ha det gått kör försiktigt i midsommartrafiken om ni ska ut och åka.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards