acasadipia

Alla inlägg den 4 juni 2019

Av Pia - 4 juni 2019 10:57

Ok jag brukar hitta positiva saker i det negativa. Vad är det för positivt i detta tomhet då? Det positiva är väl att det var i februari jag kände mig så här sist. Och det är ju många månader sedan. Förut var det ju tvärtom. Då det var månader sedan jag mådde bra. Jag har ju mått riktigt bra. Upplevet dagar med knappt någon värk. Gjort saker so jag inte hade klarat av för typ ett år sedan. Sett en ljusare framtid. Känt hopp och glädje. Det är ju positivt.

Men varför faller jag ner i tomheten då? Har faktiskt ingen aning. Jo kanske lite. Känner mig ensam. Ja det gör jag. Känner mig jävligt ensam. Dets finna massa människor runt mig men jag känner mig ensam. Ensam i allt. Och jag vet inte hur jag ska slut att känna mig ensam. Någon som har något förslag?

Mår jag bättre att vara hemma från jobbet? Eller mår jag bättre om jag går dit? Behöver jag vara för mig själv och vara själv med mina tankat för att komma tillbaka? Eller behöver jag sysselsätta mig så jag slutar tänka? Vad är bäst? Jag borde vet vad som är bäst för mig men jag vet inte.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards