acasadipia

Alla inlägg den 26 juni 2019

Av Pia - 26 juni 2019 07:05

Dag tre i denna vecka. Har exakt tre veckor kvar till semester. Kanske ska börja med ned räkning? Ska fundera lite på det.

Det regnar och min själ mår bättre av det. Det beror antagligen på att det var svalare i natt och jag fick sova bättre. Värken hmmm det gör ont när det är varmt och det gör ont när det är kallt. När det är för torrt gör det ont, och när det är för fuktigt gör det ont. Mår jag bra i själen kan jag hantera värken så jag jobbar med att måbra inombords så löser sig det andra på något sätt. En positiv sak med regnet, förutom att naturen blir glad av lite vatten, så kan jag använda min fina blåa regnkappa. Jag saknar mina fina röda gummistövlar.

Ok lova att inte skratta nu. Lovar ni? Om ni gör det så tror jag ni ljuger. Ok när solen kommer så kan jag använda min fina stickade solhatt. För att den inte skulle bli så gullig så satte jag dit en döskalle oxå.

Ok när ni har hämtat er från skratt så kan ni ju fortsätta läsa här. Jaja torka ögonen nu.

Pusslet är svårt har inte ens fått ihop ramen men det går sakta men säkert framåt.

Ni får ha en bra dag idag.

En massa kramar från mig

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards